torsdag, mars 1

Hon blev förälskad i mig och jag sprang fort som fan

Läser Disgrace. Längtar till imorgon. Bestämmer mina kläder för helgen och ska snart packa ner dom. Idag åt jag spagetti med vegefärssås. Min favoriträtt som barn. Fast då åt jag iförsig med kött. Men iallafall. Nu väntar jag mest på ett nytt avsnitt av Elsas värld, som tydligen ska komma idag men som är segast i världen. Utöver det ska jag mest läsa Disgrace och göra uppgifter till grammatiken imorgon. There's a whole lot of them så att säga.

Anyway, nu längtar jag mest till imorgon, då ska jag åka hem till göteborg och träffa massa fina babes. Och så ska Oskar vara min wingman också, det får vi inte glömma. Puss i rutan!

1 kommentar:

  1. johannispannis1 mars 2012 kl. 22:40

    ebbas värld? nu snurrar du lite va?

    SvaraRadera