tisdag, mars 6

Everybody is getting love today

Igår kom jag hem till skåne och var jag överpigg och dansa 30 minuter till skrikmusik (jag som inte alls gillare egentligen). Dessutom hade jag en sjukt bra kväll med Malin, Oskar och Simon. Thanks. Medan jag idag sitter här och har kärat ner mig i karaktären Rich i Skins. Dessutom har jag varit på faddermöte inför nästa års nollning, vilket lär bli grymt. Och nu sitter jag mest och tänker på att det finns så många fina människor där ute som bara är så himla fina att de förtjänar hela världen. Mina vänner är några av dom. Sen finns det ju andra superfina människor som inte riktigt är en del av mitt liv också, typ Rich i Skins.

Nej men nu ska jag sova. Godnatt världen.

(btw, så laga jag min dator förut också. så bäst är jag).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar