tisdag, juli 19

2 steg från paradise

Fick mejl från högskolan idag. Den 29e augusti ska jag vara klar och inflyttad i Helsingborg. I mitten av augusti ska jag få mitt schema, litteraturen, detaljerad information om introduktionsmötet, kursplaner etc och sedan ska jag tydligen få mejl från en studentförening i Helsingborg som kommer uppmana mig att lägga tid på en massa studentsociala aktiviteter i september. Jag. Jackie. I studentsociala aktiviteter. ÅH FY SJUTTON VAD JAG LÄNGTAR. ASMYCKET.

Sen att Csn håller på att krångla till allt och att jag har 6 veckor på mig att skaffa boende är en annan sak. Men det är väl som man säger? Ba kör ba. Snart är jag ju trots allt med i de studentsociala aktiviteterna och lever världens braiga liv i Helsingborg. Sa jag att jag längtar? Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar