måndag, juli 18

känner du vinden som blåser i stan?

Hej kära vänner. Och mitt framtida-jag. Sedan jag skrev här sist har jag hunnit med att leva mitt liv, ett gladeligen bra liv om jag får säga det själv. Jag har börjat jobba och redan denna helgen fick jag även min chans att besöka en mycket fin reggae-festival, öland roots, tillsammans med några vänner. Jag kan inte säga annat än att det var en riktigt fin helg ute på öland. Tack alla finingar.

Dessutom har jag också hunnit med att komma in på Lunds Universitet i Helsingborg (åh du fina helsingborg) så nu ska jag titta ytterliggare lite på några lägenheter i denna staden. För om 1 månad måste jag flytta hemifrån. Helt crazy.

Hoppas alla mår bra, för det gör jag. (jag tror inte heller att jag hunnit inse vad som faktiskt händer om en månad. men det är fint). Puss&Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar