måndag, juli 4

peace and love

Navid Modiri - check!
Al Pitcher - check! ¨
30 Seconds to mars - check!
Bob Dylan - check!
Daniel Adams Ray - check!
Håkan Hellström - check!
I blame Coco - check!
Kapten Röd - check!
Lykke Li - check!
M.I.A - check!
Mando Diao - check!
Maskinen - check!
Movits - check!
Oskar Linnros - check!
Paolo Nutini - check!
Ras Cricket & Leafy - check!
Sahara Hotnights - check!
The sounds - check!
The Strokes - check!
Teddybears - check!
Timbuktu - check!
Veronica Maggio - check!

(ända jag missa var säkert! & miss li).

Nu är jag hemma ifrån världens finaste festival. Peace and love. Och jag tror bannemig att detta var den finaste veckan i mitt liv. Så himlans bra hade jag det, trots att duschen, bra sömn, vanliga toaletter och nyttig mat bara var något att drömma om. Hur som helst, nu är jag duschad och förhoppningsvis utvilad eftersom jag ju faktiskt sov 15 timmar i natt. Och eftersom jag inte heller kan prata så måste ju det vara ett tecken på att jag haft den grymmaste veckan i hela mitt liv.

Tack mitt älskade camp Tempelkebab, tack alla människor runt omkring och tack världens bästa artister. Ett bamse tack helt enkelt till alla människor som finns. Fred och kärlek till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar