söndag, juli 31

hela livet blev en helg

Helgen som varit har varit en helt underbar helg, helt underbar. Och jag måste säga att jag älskar människor. Fy sjutton vad jag älskar människor. På fredagen var jag ute med några vänner (och deras vänner), vi var i kungsparken och hade picknick för att därefter dra till trädgårn. Riktigt fint, och sen så sov jag bara en timma innan det var dags att åka med familjen, mormor, peter och louisa till danmark. Och danmark var riktigt fint. Sedan blev det återigen kväll och denna kvällen firade vi Nina. Riktigt riktigt roligt hade jag om jag får säga det själv. Esteter är så himla fina faktiskt, alla var fina. Tack för en skönkväll gott folk.

Nu ska jag what so ever bara ta det lugnt idag. Tror att jag behöver det. Puss dudes and dudettes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar