torsdag, juli 28

åh sagosång

Vad har egentligen hänt i mitt liv sen den fagre måndagen som jag skrev senast? Jo. Jag har haft min lugna eftermiddag som jag kände att jag mer än väl behövde, då jag bara kunde vara en stund (och skriva mail). Dessutom så har jag jobbat, och sen idag var jag på Harry Potter tillsammans med min bästa vän Tobias. Riktigt fin film den där Potter och på nåt sätt kändes det verkligen som om hela min barndom slutade. Harry Potter (som varit med mig sen jag var 10) var slut, och sen ska ju jag flytta hemifrån snart. Jag = Vuxen.

Hur som helst, efter bion åkte jag hem till Simon och träffa några vänner. Riktigt trevligt var det och återigen påmindes jag om hur mycket jag egentligen, på riktigt, tycker om mina vänner. Bästa.

Nu ska jag dock sova. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar