tisdag, juli 26

everybody say chockolate, chockolate

Alltså jag måste bara säga att jag verkligen tycker om mina arbetskamrater, igen. Igår pratade jag och Josefin om choklad och hur gott det var. Vi pratade om hur mycket jag verkligen inte tycker om center eller plopp. Hur Josefin vunnit en jätteäcklig choklad och hur stor skillnad vi båda tycker att det är på Euroshopper-chokladen och den älskade vanliga hederliga maraboun. Även om hur Geishan faktiskt var bådas favoritchoklad, tillsammans med marabou digestive. Ja, precis det pratade vi om igår och vad kommer inte Josefin med idag till eftermiddagen? Om inte choklad. Och inte vilken choklad som helst, utan Geishan.

Ibland kan man inte annat än att tycka om sina arbetskamrater väldigt mycket. Och vad är bättre än en timmas choklad-provsmakning? (ja, för jag smakade faktiskt på den där äckliga chokladen som Josefin vunnit och alldeles riktigt, den var asäcklig).

PUSSSSSS.

1 kommentar:

  1. Center var min favorit som ynre ;-) En annan favorit var den svinsöta pigalle.

    Men så var det ju en tid av tuggumin som riff och bugg,bugg fanns bla som jordgubb och banan !?

    Men jackie backie bus..Vilken plottrig sida du har..Välj blått.Blott e flott :-)

    SvaraRadera