måndag, juli 11

samma gamla visa men vet inte vad det är för låt

Idag börjar jag jobba. Och det värsta är att jag verkligen inte känner för att börja jobba. Jag vill liksom bara sitta och läsa bort resten av mitt sommarlov typ. Eller bara vila upp mig liksom. Jag hostar som en galning och är sådär dumt, retsamt förkyld. Men well, samtidigt känner jag att det nog kanske är bra att börja jobba. Då får jag ju göra någonting (som om göra någonting är problemet). Jag har liksom velat börja jobba hela sommaren, sen jag tog studenten ungefär. Men när det väl kommer, då är jag för trött för att jobba. För osugen. Varför? Hur som helst, nu äre dags att ta tjuren vid hornen och börja jobba litegrann. Och vem vet, kanske är det jobba som är mitt kall. Kanske inte just med detta men ändå. Nu ska jag hur som helst kila till jobbet, invänta helgen och finna mig i att p3 kommer vara min bästa vän det närmsta.

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar