måndag, november 7

the coming of wisedome with time

Det som är bra med mig är att jag inte blir nervös förrän precis innan jag ska göra grejer, men nu är jag bannemig skit nervös. Jag ska för första gången på typ flera år (okej, månader ..) stå och prata inför en stor grupp människor. Jag ska hålla tal inför min nya universitets klass där alla är jättebra på engelska och ska bli lärare. Kommer dom typ bedömma mig omedvetet i deras huvud eller? Jaja, fuck. Det var inte bra att skriva här för nu blev jag ännu mer nervös. Ersh det kommer gå bra, jag har för skjutsingen hållt inledningstal för hela skolan, och jag har läst en text för kyrkan. Allt detta var dock små pettiteser men jag höll också tal för tvåorna om mitt projekt, och sen så gick jag runt i klasser för att prata om indien, för att inte tala om de gångerna i engelska c som jag har pratat inför hela den klassen. JAG KAN DET HÄR! fuck you.

(mest till för att peppa mig själv tror jag, hehe). PUSS

1 kommentar: