onsdag, november 23

Härma Usa så dom spelar mig på radion

Fikan med Tova idag var mycket mysig. Vi var på Ebbas fik och jag är alldeles kär i Ebbas fik. Så himlans himlans mysigt. Så hit får alla följa med mig när ni hälsar på, säger bara det. Vad har jag mer gjort idag? Jo jag träffade finis-Linnea och vi åkte båt till Danmark och kära ner oss i små ljus som var inlagda i marken på den platsen där de ska ha julmarknaden sen. Och sen så träffa vi massa coola danskar som tipsade oss om saker och ting, och en dansk frågade tillochmed om Linnea kunde knyta hennes sko. Söta danska tant.

Anyway nu har jag typ packat och pluggat sen jag kom hem och ska läsa lite till nu. Imorgon ska jag bara skriva i 4 timmar och sedan ska jag hem, fixa det sista innan jag och Linnea åker bussen till fina Göteborg.

Puss&kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar