söndag, november 13

Everybody was lookin' for something

Har så himla fina helger här med mina fina vänner, igår var vi ute på lila och hade det fint. Och well, nu är jag lite trött och vill mest bara se på film. Men innan jag somnar inatt så måste jag skriva ett tal, öva in talet och samtidigt så måste jag öva in en miljard glosor till literaturen imorgon. Yeahyeah, attsingen att jag inte hann plugga nåt i helgen men vad tusan, världens bästa Cecilia var ju här på besök. Fint.

Igår ringde jag föresten fel mitt i natten och fick istället höra en tants småländska stämma eka i telefonen istället för den klingande skånskan jag egentligen var ute efter, blev till att tjusigt förklara sig dagen efter sådär, hehe. Dessutom lagade jag asgod mat till 4 personer igår natt (lovar, det var ingen makaroner med ketchup här inte ..)

Yeahyeah, pysspyss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar