tisdag, november 15

Hur fan känns det egentligen?(länklänklänk)

Nu mitt hjärta har du dagar tills jag åker
Du har timmar för att visa vart du står
Om det pirrar i din mage när du ser mig
Om din värld vänds ut och in den stund jag går
Om du kommer sakna ha nån som jämt bryr sig
Nån som väger upp för allt du inte kan
Nån som flyr med dig när staden står i lågor
Jag vet skatorna vill bränna upp ditt namn

Ja, hur fan känns det?
Ja, hur fan känns det egentligen?
Ja, hur fan känns det?
Ja, hur fan känns det egentligen?
Åh, känn efter hjärtat bränns det?

Med mig när du aldrig matchar hur jag känner
När ditt hjärta slår rätt långsamt, slår mitt fort
Och jag letar desperat med stetoskopet
Efter orytmiska slag på din nivå
Eller ställa in din hjärna på frekvenser
Ta emot allting du aldrig annars får
Alla viskningar från mig som finns i rymden
Alla löften ifrån Gud om att det går

Ja, hur fan känns det?
Ja, hur fan känns det egentligen?
Ja, hur fan känns det?
Ja, hur fan känns det egentligen?

Åh, känn efter hjärtat bränns det?
Som en vibration i munnen när min tunga möter din
Nåt som säger allting osagt, allt jag aldrig släpper in
Säg nu ärligt hjärtat, bränns det?
Säg nu ärligt hjärtat, bränns det?

Ja, hur fan känns det?
Ja, hur fan känns det egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar