onsdag, november 2

I got a place I need to be

Sitter med en godispåse 10 cm från mig men envisas ändå med att gå ut i köket för att äta frukt och grönsaker. Inser att jag nog vill ha en till möbel i min lägenhet men att jag inte riktigt vet vart den ska stå för att sedan inse att jag, faktiskt, vill skaffa mig en myshörna med massa kuddar. Sedan sitter jag och pratar i telefon med Johanna mitt i natten för att båda, naturligtvis, är uppe vid den här tiden och att vi sedan inser att vårt samtal nog hade sämst planering tidsmässigt eftersom vi ju, faktiskt hade mer att prata om än bara den lilla saken som vi faktiskt började prata om. Tar en klunk cola till nu och inser att klockan ju är 1 på natten. Imorgon ska jag ha pannkaksfrukost med Linnea och Malin klockan halv 12 men eftersom jag är ledig imorgon är det nog rätt lugnt att jag är vaken så länge nattetid, då kan jag somna om igen efter vår frukost. Och just det, nu insåg jag att jag ju kanske ska plocka undan lite saker som ligger framme nu, efter två dagar utan att ha städat någonting. Och ja, imorgon när jag sätter på dammsugaren igen så tänker jag att grannarna nog förstått att jag har någon sorts form av städmani men det har dom nog vant sig vid nu. För ja, min dammsugare är ju faktiskt i toppklass enligt mig och jag menar tänk er mig med min superdammsugare utan sladd och en bok i handen. Sånt liv jag alltid velat ha. Imorgon ska ni få se en bild och ni ska få se hur jag menar med good life-feelin'. Nu är klockan halv 2. Sover jag? Nej. Fick just en jättebra idé förövrigt. Shit att jag tänker så bra på nätter.

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar