söndag, september 30

If I lay here, If I just lay here, would you lie with me and just forget the world?

Överlag har jag haft en väldigt fin vecka denna veckan, mycket har hänt och mycket har känts. Blandannat bjöd mina nollor mig på middag i måndags, och så var min familj här i helgen så jag har kramats lite med dom, ätit god mat och haft det bra. Dessutom har jag fått umgås med mina lärarvänner eftersom vi hade årets första lärarfest i fredags, det var riktigt fint. Finns så många fina människor här och dom är jag evigt tacksam för att jag fått lära känna, älskar att lära känna nya människor.
    Ja, och i torsdags var det dags för att gå på detta årets oktoberfest på villan. Blev en väldigt spontankväll eftersom jag i början inte alls tänkt gå, men efter många övertalningar av fina människor gick jag dit eftersom det var, "the place to be" så att säga, och jag ångrar ingenting med denna veckan. Det har varit en otroligt bra vecka.

Dessutom, har jag vart ledig hela veckan denna veckan. Men, inte har det hindrat mina dagar till att täckas av plugg. Satt blandannat en dag med Sara och försökte mig på att ta in så mycket info som möjligt i min, nu, rätt så fullproppade hjärna. Åtminstone är det så det känns nu.

  

  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar