onsdag, september 12

Manhattans ljus brinner idag

Idag har jag gått i regnet 1½timma, fått prata av mig på pappi och hittat ett superfint kort från Emilia i brevlådan. Dessutom har mina nollor bjudit mig på middag imorgon eller i nästa vecka. och så har jag fått träffa Jennifer och Erik idag. Två riktigt fina människor. Vi pratade igenom livet och såg på tv tillsammans. Ja, för mig är att se på tv en ganska så stor grej med tanke på att jag faktiskt inte har någon. Så ja, det gjorde vi. Dessutom har jag nu börjat se på en 9-11-dokumentär som jag tänkte titta klart på innan jag somnar, är helt sjukt att det har gått 11 år sedan det inträffade. Lika sjukt som att jag minns det som igår när vi stod där massa 9åringar som avbröt vårt firande av en vän för en kort stund för att se på nyheterna. För trots att vi var 9år så minns jag det, oavsett om jag inte helt förstod förrän efteråt vad som just hände den där hösten 2001.

Här är dokumentären.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar