söndag, september 30

Att tala är silver men att dutta är guld

Idag har, liksom hela denna veckan, varit en fin dag. Jag har fått äta hotellfrukost och säga hejdå till min familj som besökt mig. Jag har fått gå i skogen med Sara och myst. Dessutom, när det vankades kväll satt jag, Sara, Ellinor och Sofie bänkade med grönsaker och dipp framför Sofies tv för att vinna några miljoner, en resa till miami eller safari och en bil till vår roadtrip. Dessvärre hade vi ingen vidare tur och vi lyckades inte få till oss ens en ny lott. Men, inte kommer det hindra oss från att spela nästa vecka för det. Nej, nästa söndag kommer vi sitta bänkade i tvsoffan igen. Detta kommer nämligen bli en FIN tradition för oss alla. Och med tanke på hur länge vi såg framemot detta söndagsmys innan vi satte det i verk, så kan ni bara tänka er in i hur mycket vi ser framemot nästa vecka.

"Att tala är silver men att dutta är guld". Kära Janne, nästa vecka är det vi igen. Då ska kvällen även kantas med solsidan. Fina söndagar framöver.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar