söndag, september 23

jag väntar ut dig i tystnaden för det är lättast så

Har varit lite nere det senaste och gått lite vilse, men försöker mest hitta ut. Hur som helst, därför jag kanske hållt mig undan från att skriva, vad vet jag. Hur som helst, låter livet leka lite med mig medan jag själv tittar på och dras med i det som ges åt mig. Utan att förändra. Men snart kommer en förändring, snart kommer jag hitta ur från min vilsna väg. Det är bara en fråga om tid.

Iallafall, jag har världens finaste vänner här i Skåne. Kommer sakna dom varenda minut ifall jag lämnar, vilket jag nu bestämt mig för att inte göra. Jag ska finna den där kämparglöden som jag vet att jag har. Som jag vet finns där inne någonstans.

Yeahyeah, nu ska jag fixa iordning mig lite och ta mig ut i regnet för att köpa ingredienser till chokladbollar. Vi ska nämligen äta chokladbollar idag, jag och mina vänner. PUSS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar