tisdag, september 4

Men jag svär att jag hörde frälsningsarmén sjunga om att lämna allt bakom sig

Idag hade jag min första föreläsning i Halmstad och jag kan ju säga såhär: först var jag försenad (big surprise!) och sedan gick jag vilse ungefär en miljon gånger. Känns så bra att liksom vara tillbaka till början, till början av en massa ovetande. Kände mig liksom verkligen som en nolla på nytt där jag virrade runt som ett yrt höns.

Hur som, jag hade en fin dag och en jätteintressant föreläsning. Tror verkligen att detta kommer vara mitt ämne, känns liksom som det nu. Sen att jag ska pendla i två timmar varje dag är en annan femma. Men jag hoppas det är värt det, jag tror det är värt det.

Hoppas alla mår bra, nu ska jag tagga upp mig inför att möta mina rockers till nollor. Som jag sagt innan, ta hand om varandra och visa kärlek, alltid visa kärlek.


dismissedkonsert 2011


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar