måndag, april 16

Dansar in i hjärtroten

Suttit i möten hela dagen idag. Typ. Eller från 8.45 till 14. Intervjuat viktiga skolmänniskor inför inlämningen i uvk. Allt är så otydligt om vad som efterfrågas egentligen men aja. Dessutom var jag och Tess en kvart försenade pga att bussarna proppades fulla en efter en så att vi fick vänta 3 bussar innan vi kunde gå på en buss. Ja, skånetrafiken behöver ännu flera extra-insatta bussar.

Hur som helst, skaffa bibliotekskort på Lund idag också. Efter 8 månader. Har nu 3 bibliotekskort. Värt. Man kan ju börja tro att jag gillar att läsa böcker. Men, jag har mina anledningar. Lånade btw 2 kursböcker idag. Så nu har jag massa mer sidor att läsa. Aldrig läst så mycket som detta året alltså. Galet. Och varje bok som jag har ska såklart läsas 300miljoner sidor. Såklart. Tagga tenta om en vecka. och inlämning av arbete. 1+1 liks.

Anyway, nu ska jag se lite mer på Desp och sova på saker och ting. Imorgon ska vi bara arbeta med vårt arbete och så. Jag och min kompanjon Tess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar