torsdag, april 5

Nu tar vi allt för allting här är vårt

Okej. Igår gick jag vilse. Letade febrilt efter stället jag ska ha vfu på de nästkommande två veckorna. och ja, jag kom till conclusion att hädanefter, ska jag ta bussen till min vfu-skola. Anyway, tillslut kom jag iallafall hem och då vart det dags att fixa sig iordning för påskparty hos Linnea tillsammans med massa fina skåningar. Och well, jag hade riktigt roligt trots att Nagy, Johan och Dan pakta ihop sig för att lägga mig under vattenkranen. Ibland tycker jag inte riktigt om att vara sådär liten så att folk bara kan lyfta upp mig hur som helst utan att jag kan göra något, egentligen. Jaja, jag förtjänade nog det efter att ha skvätt vatten i ansiktet på dom alla 3.

Hur som, idag är det torsdag och det är dags för mig att bege mig till Göteborg för att fira påsk på hemmaplan. Så nu ska jag bara packa, plocka lite och sen innan jag vet ordet av det är det dags att ta bussen hemåt. Och well, idag är Rebbe och Julia hemma också. Så jag kan ju lugnt säga att jag längtar så in i bomben. Och så ska jag äta tapas med 7 fina också. Som sagt, sa jag att jag längtar?

Puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar