måndag, april 2

Jag saknar ingenting, eller jo, jag saknar dig

Det är påsktider och självklart kostar bussbiljetterna hem mer än dom brukar. Självklart liksom. Att jag inte tänkte på det? Alla ska ju hem och äta påskägg med släkt och vänner. Hur som helst, igår var jag mest trött hela dagen. Dagen innan det också. I fredags var jag också trött, efter UVKn, men tillslut drog jag och Linnea oss ut på bravader iallafall. Lite måste man ju unna sig när helgen står på ingång. Annars har jag mest kollat på Desperate Housewives, lyssnat massa på Markus Krunegård och läst diverse böcker inför hemtentan i modern litteratur. Annars är det inte så mycket annat som händer på min front, längtar mest till att det ska bli onsdag och att helgen spricker ut i sin fulla blom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar