fredag, april 20

innerst inne är vi alla likadana

Idag har jag bedömt naturtreornas muntliga nationella prov. Dessutom har jag varit på konstutställning med naturettorna. Och alltså allvarligt talat, dagens ungdom är så himla ambitiösa. Tänkte extra mycket på det idag, treornas tal var helt grymma. Blir liksom lite stolt över dom. Dessutom fanns det en konstutställning på Dunkers som hette passion. Och till alla som är i Helsingborg någon dag snart säger jag bara: utställningen passion är något ni inte får missa. Gjord av ungdomar. Som sagt, ungdomen idag är ambitiös.

Hur som, efter sista praktikdagen gick jag, Tess och Malin till hamnkrogen och myste oss med en välförtjänad afterwork och nu ska jag gosa ner mig själv hela resten av kvällen. Puss bejbs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar