onsdag, april 18

The promise that you gave me is nothing but a scar now

Ingenting går riktigt bra. Har oflyt i det mesta och önskar inget hellre än att min uppförsbacke ska bli en nerförsbacke. Och någon gång kommer det väl vara min tur.
    Hur som, är det något jag riktigt trivs med i mitt liv  just nu så är det att gå på VFU. eller praktik som det heter med ett annat ord. Detta mest för att det finns så himla många bra och olika människor där ute i samhället som jag rakt, och ärligt, skulle vilja kalla mina idoler. För trots en trasslig bakgrund, trots saker som hela tiden händer, så är dom så jäkla starka individer att jag rent ut sagt inte kan undgå att imponeras av dom, att bli stolt över dom. Ja, om sanningen ska fram så avundas jag dessa människorna som finns i vårt samhälle. Säger bara, de borde få pris eller nåt.

1 kommentar:

  1. Någonting som du kommer att ha nytta av i framtiden är att du är en sån go kämpe.
    Du ger inte upp trots att ca 25% hoppat av utbildningen.

    Det vittnar om kämparinsatser.

    Du är en go kämpe och det har du visat massor av gånger.
    Första gången var när du föddes.

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    SvaraRadera