måndag, april 23

Visst är det mer grönt på andra sidan

Haft en fin helg. Fredag bestod av en fin hemmakväll. Lördag blev till att plugga på dagen och till att när kvällen vankades kila iväg till Linnea för att dansa in natten på Vallgatan tillsammans med fina vänner. Och jag måste bara säga, mina vänner är bäst. Alltså på riktigt, igår fick jag återigen bevisat för mig hur mycket alla bara vill mig väl och ta hand om mig. Älskar er in to my very bones.


Anyway, nu är det måndag och denna dagen ska spenderas med att pluggas. På fredag är det tenta och den ska jag naila. om det så är det sista jag gör. Puss bejbs!

1 kommentar:

  1. Konstigt ?
    Hela veckan går ut på att fylla hjärnan med kunskap.
    För att sedan avsluta veckan med yrsel...Hm

    En stilla undran:
    Vad var det för fel med vira blåtira och Hicka persika ?
    Vira blå tira blev folk åtminstone blåa på tungan av.
    Men & andra sidan så finns det väl inget som luktar så gott som en riktig bakis trut ;-)

    Jag rekomenderar Whisky och filmjölk till frukost.
    Eller varför inte flingor med fesljummen och avslagen öl.
    Gärna då tillsammans för här gäller det att vara lite orginell.;-)

    Tror faktiskt att detta kan bli en hit.
    Vem vågar först fråga efter detta på krogen :-)

    SvaraRadera