lördag, april 14

Och du är himlen jag föll för en dag

Well, äntligen helg. Som jag har sett framemot detta egentligen, även om tiden gått hur fort som helst. Nu har jag redan varit på min praktik halva tiden och nu är det bara nästa vecka kvar. Det har varit så himla lärorikt so far och jag inser mer och mer hur många olika sorters människor det finns där ute i världen. Är det en sak jag likom har insett under de här dagarna så är det att jag är en människa-människa. Alltså en människa som måste ha människor runt omkring mig för att fungera, för att lära mig och för att ha kul. Visst, jag visste egentligen det innan med men jag kan inte annat säga att detta bekräftats till sin allra högsta punkt.

Hur som helst, helgen kom tillslut och igårkväll träffade jag min bejb Linnea och det blev till att skrika till skräckfilmer och bara mysa med chips, dipp, hallonsoda och ett eller annat glas vin. Mycket fin afton.

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar