måndag, april 23

Signs of waking up

Pratat med Caroline i flera timmar nu. Riktigt fint att catcha upp med tanke på att vi faktiskt inte hörts på 3 månader. Typ. Hur som idag har jag mest tagit det lugnt, sett på film och pluggat lite. Och känner just nu mest att jag är sjukt sugen på chips. Chips och dipp. Så funderar lite på om jag ska springa ner till sjuelva och köpa det eller inte. Tänker ju lite att jag ändå får tröstäta lite nu med tanke på hur kasst det går för IFK Göteborg i allsvenskan nu. Jaja, vi ser.

Ska läsa vidare lite i boken jag ska ha läst klart tills på onsdag också. PUSSKRAM!

2 kommentarer:

  1. Vad då kasst för Blåvitt,dom vann ju.
    Så nu börjar klättringen.Bara 5 poäng upp till tvåan Malmö nuff nuff ;-)
    Och endast 3 poäng till sexan Helsingborg.
    Så Åtvidaberg äter vi upp...Dom har släppt in nio.Blåvitt har bara släppt åtta :-)

    Snygg sida du har fått till föresten.
    Den ska du ha beröm för,riktigt nice.

    Ha det gött Jackie :-) Tjingeling !

    SvaraRadera
  2. "Heja på,heja på,heja IFK
    Vi ska kämpa för att toppen nå.
    Och för Djurgårn,Malmö och Aik ska vi visa vart poängen ska gå"

    Tjohej !!!!!

    SvaraRadera