fredag, oktober 26

DU SÄGER ATT DU VART IGENOM DET HÄR FÖRUT

Nu är det äntligen friday, friday, friday. Ikväll ska jag mest äta middag med fina lärarstudenter och mysa, egentligen ska nog dom flesta parta till det hos Thomas efteråt men jag är inte riktigt på partyhumör så ska väl mest gå dit och kolla läget så får jag se sen.
    Hur som helst, idag har jag vart superdupereffektiv och prickat av massa grejer på min att-göra-lista och ännu har jag långt kvar innan jag är klar men jag kör så det ryker tills det inte går mer. Gör mitt bästa liksom, för att det är allt jag kan göra. Har satt upp en alldeles egen deadline till 18, score!

Jajaja, hejdå på er alla och ta hand om varandra. och glöm för skjutsingen inte att ta på er varma kläder nu, sitter här hemma med en filt och hade gärna velat ha tusen filtar till men det funkar ju inte så. PUSSKRAM!
    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar