onsdag, oktober 10

Ett sätt att älska, tusen sätt att gå

Okej. Det var en fin helg denna helgen, fick besök av två av mina närmsta göteborgsvänner, Linus och Christian. Och så umgicks jag mest med vänner, spelade bingolotto (vår nya söndagstradition) och pluggade lite.
    Nu är dock helgen slut och det är dags att återigen ta tag i sitt liv. Dagarna går mest ihop med varandra och jag börjar sakta men säkert sluta tro på mig själv, men förhoppningsvis är det bara en period. Hur som, pluggar mest till tentor och bokar in viktiga möten och söker jobb. Dock önskar jag att det fanns saker jag kunde göra så att allting gick mycket snabbare men att prioritera jobbsökande med tentaplugg är kanske inte den bästa kombinationen men jag ska försöka. Tror att allting faktiskt kommer att bli lättare sedan när jag har jobb och när jag klarar mina tentor. Håll varenda tumme ni kan för mig.

Jaja, ha det fint alla finisar där ute så ses vi väl inom en framtid. Puuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar