söndag, oktober 28

Så säg det och få det gjort

Jag har haft en fin helg, och ännu är den inte riktigt slut. Dock vaknade jag upp i panik i morse vid halv 9 och trodde att det var måndag och att jag försovit mig. Men så var det ju inte riktigt, har fortfarande en dag av helg kvar.
    Hur som, i fredags var jag ju på lärarmiddag och det var verkligen jättemysigt. Kändes fint att få prata med både nya och gamla människor. Jag och mina gamla kursare från engelskan delade ett bord och var sjukt glada över det. Sedan bar det av hem till Thomas, Robert och Sofie (ja, 3 personer med lägenheter på raken) där det blev ett riktigt rajtan. Det vart med andra ord en riktigt bra kväll, jag blev mätt med ett måttband, vi fick hoppat i en säng och när kvällen gick mot sitt slut fick vi kräm. "Sen när gör en människa kräm mitt i natten?" kände jag lite.

Iallafall, en riktigt fin fredagkväll. Lördagen spenderades sedan med lunch tillsammans med Sofie och Ellinor för att sedan spendera kvällen tillsammans med Linnea, Sara och Robert. En riktig myskväll blev det vill jag lova.

Jajaja, nu ska jag läsa massa texter och sen ska jag nog möta upp Linnea medflera för att agera sällskap på en bakluckeloppis. Årets sista har jag hört. Känner liksom att jag måste komma ut idag lite och inte bara gräva ner mig, men ja som sagt: först läsa. prio ett. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar