fredag, oktober 5

Who's gonna save the world tonight?

Hade en bra kväll igår, speciellt på turningen. Jag fattar verkligen inte varför jag inte turat med stampus tidigare, det var hur kul som helst. Massa människor, många att lära känna, många gamla och nya vänner att skratta med. Kändes verkligen som en riktigt höjdarkväll, för att inte tala om att det var billigt. Du kunde liksom få två öl till priset av en.

Iallafall, idag är det fredag och jag spenderar mest dagen med att skriva på min hemtenta. Förhoppningsvis kommer den att bli bra. Utöver det laddar jag mest upp för en fredagskväll som ska avslutas med fredagsmys. Dessutom längtar jag mest till imorgon för då får jag finbesök av Linus och Christian, två av mina bästa killkompisar.

Well, hoppas alla mår bra. Pusskram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar