torsdag, oktober 18

Jag tror det bor en hjälte i varenda liten flopp

Varit på lite intressanta möten denna veckan och varav en gav mig ungefär .. ingenting. Men jag antar att det är så det är, man kan helt enkelt inte få ut något av alla möten. I vilketfall som helst, denna veckan har jag också fått pratat lite med min VFU-handledare och hon verkar som en riktig charmör. Åtminstone vill jag att hon ska vara en riktig charmör.

Anyway, imorgon åker jag som sagt hem till Göteborg igen för att träffa en hel del fina människor. Kan bli en riktigt fin helg, det känner jag på mig. Dessutom, från det ena till det andra, så älskar jag att få möta nya människor. Känner liksom att även om människor i största allmänhet beter sig som idioter så finns det alltid någonting som man kan lära av en annan. Människor får mig att må bra.

Iallafall, nu vet jag inte riktigt vad jag pladdrar om, antar att jag mest är glad just nu. Taggad som in i. Gick liksom från totalt bottenfall till att vara den gladaste människan på jorden ungefär. Och det är så jag gillar det, att man kan ha en för jäklig dag som rätt som det är bara: BAM. ändras till det andra hållet.

Ersh, nu ska jag diska och städa och läsa min fina kurslitteratur innan kvällen tar fart. Puss och kram alla WBs. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar