måndag, oktober 15

Vi slog eden när vi var unga

Okej. Hade en fin tentafest i fredags. Myspartade mest och var jävligt glad. Lördagen spenderade jag sedan med filmkväll för mig själv med glass och annat gott. Kändes så skönt att liksom bara få vara ensam och se fina filmer. Såg blandannat submarine och les parapluies de Cherbourg som nu är mina nya favoritfilmer. Så himla mysiga.
    Ja, och vad har helgen mer bjudit på? Jo, jag har gått med i lärarnas eventutskott, vilket är kalas. Så nu ska jag vara med och förbättra studentlivet för alla lärarstudenterna. Sedan så har jag spelat bingolotto med fina vänner och bara haft en sån där perfekt söndag som det går att ha.

Yeahyeah, imorgon är det måndag igen och under veckan ska jag väl mest på 2 möten, tvätta, skicka in viktiga papper och presentera hela eventutskottet för de 5 olika lärarklasserna, och plugga såklart. Så det är full vecka ända fram till fredag, då far jag till Göteborg. För första gången sen i somras, längtar typ ihjäl mig. Men först, viktiga saker på ingång.

PUSSPUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar