söndag, december 4

Bara dansa ut allt du någonsin känt

Gårdagskvällen var riktigt rolig och jag tycker om stybord babord har jag insett, även om det emellanåt känns som om hela båten ska ramla omkull och även om de igår spelade så hög musik att alla man pratade med berätta att dom också hade ett pipande ljud i deras öron. Anyway, en fin dag igår och idag käka jag, rebbe, tåve, anna, tobbe och carolina pizza. OCH DET VAR ASGOTT. ville mest bara säga det, har inte ätit pizza på jag vet inte hur länge liksom.

Vilketfall som helst, nu är jag hemma i Helsingborg igen och alldeles strax ska jag plugga lite men först, JULKALENDERN. och så fick jag en chokladkalender i nallepuh av mamma igår så nu ska jag få äta hela 4 CHOKLADBITAR DÄRIFRÅN (själva grejen att ha fått en julkalender liksom, hehe).

PUSS OCH KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar