söndag, december 11

Don't tell me not to leave right before I go

En kväll som lutade åt att sitta hemma (mest för att jag inte orkade gå ända till vallgatan) slutade med att .. eh .. jag gick till vallgatan och hade världens mysiga bakismys med Linnéa och Klara. Hur som helst, nu är jag hemma och klockan 3.20 och jag är hur pigg som helst. Yes!

Dessutom mötte jag en av mina åka-hiss-vänner nyss: "Var det ni som hade fest igår eller? Ja, några verkade ju ha det riktigt roligt, vi satt och hade filmkväll så hörde er det gjorde vi allt och det verkade ju som ni hade det riktigt roligt". Tycker om när våra fester uppskattas av våra grannar och nästa gång funderar jag lite på att kanske bjuda in mina åka-hiss-vänner till våra fina occasions. Och jag tror att det är det jag gillar lite med studentboende också, att alla är så himla positiva till när folk har fester hela natten och bara själva grejen att man lär känna folk igenom att åka hiss. Hejaheja.

Men, nu ska jag nog sova alldeles strax. Även om jag är jättejätte pigg. P&K.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar