torsdag, december 22

I really am dreaming of a white christmas

Igår när jag och Johanna kommer in på Henkan så möts vi av ett stort antal människor som quizar hejvilt och en ledare vars röst lät som den grovaste göteborgskan jag någonsin hört. Göteborg och göteborgskan är ett faktum, jag är hemma. Hemma i Göteborg igen. Och ja, sedan så gick vi upp till takterassen för att tillslut mötas av ett enda bröl. Välkommen till kvällens skrikmusiks-afton. Jovisst men tack, jag och Johanna passade verkligen in bland lokalbandets trognaste fans. Hur som, jag hade en helt grym kväll med min bästis Johanna och i slutet delade vi på en drink som hette BFF (best friends forever), tyckte vi var lite charmigt av oss sådär.

Men ja, en grym kväll fyllt med massa girltalks och fnisserier. Tack darling!

Anyway, nu ska jag läsa en bok och ladda upp inför kvällens mys på liseberg tillsammans med Sofia A. Puss&kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar