fredag, december 23

Dancing the whole way home

Igår var en fin dag. Först var jag hemma hela förmiddagen och läste min bok, pratade med peter och louisa lite eftersom dom var på besök. Sedan så framemot eftermiddagen så bar det av till Jul på Liseberg tillsammans med Sofia för att äta donuts, knäckäpple och allmänt bara mysa. Och så köpte jag björksaft till mormor från en same också. Wellwell, efter vårt lilla mys på liseberg så bar det av till queen och sticky fingers. Jag fick dricka lite öl och mysa till fotboll för att sedan gå och parta med Ina, Sofia, Jonas och Philip. Mycket trevligt minsann.

Anyway, nu är det fredag och dagen innan julafton. Och idag ska jag bara skriva klart min uppsats, handla mina sista 5 julklappisar och klä en gran med min lillasyster. Så puss och kram på er allesammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar