fredag, december 30

It is a wind coming in

Igår promenerade jag till en av mina favoritplatser, utsikten vid johanneskyrkan. Alltså åh säger jag bara. Man ser verkligen allt känns det som, och jag kan se mitt andra hem (eller tredje? har ingen koll längre) och det känns som om man bara kan flyga vart man vill. Eller jag vet inte, frihetskänsla får jag iallafall.

Anyway, därefter mötte jag Linda för att ta en öl på Kingshead, men idag hade de tydligen 20 och ville inte servera oss, men i tisdags gick det bra? fuck you. Eller mer, åh jag vill vara 20. Jag är kär i Kings Head och nu vill dom förneka mig denna fina plats. Vad händer?

Iallafall, vi gick till mysiga Nottinghill och tog vår öl. Åh, fina notting hill. Jag tror jag älskar andra lång. Eller tror? Jag vet det egentligen.

Hur som, idag har jag varit i stan hela dagen med Cizpuff, vi shoppade allt loss. Sort of. Och det var fint. Nu är jag hur som helst superdupertrött, och ska nog vila ett slag. Shopping tar på mina krafter. Yeahyeah, tillsist vill jag bara säga, puss på Broder Daniel och The Smiths idag.

2 kommentarer:

  1. Du är så himla söt!

    SvaraRadera
  2. Den stoooora kyrkan allra högst upp heter Masthuggskyrkan,och det är där jag tror att du var och kollade utsikten.
    Den lite längre ner heter Johanneskyrkan.

    Men du är bäst i alla fall :-)

    GOTT NYTT ÅR....För det är det ju snart ;-)

    SvaraRadera