torsdag, december 1

you will never cross this line

Idag har jag haft didaktik. Och jag bara måste säga hur kul jag har på alla didaktik-lektionerna. Jag menar, förra gången lekte vi familj, gången innandess hittade vi på en egen berättelse om en bild vi var tilldelade och denna gången skrev vi berättelser som inte fick ha ett enda ord som var likadant och dessutom målade vi bilder som skulle föreställa de bilderna som den andra personen beskrev. Och well, jag kan ju säga såhär, är man inte bra på att beskriva så kan ju bilderna se ut lite hur som helst. Kort och gott, jag tycker om didaktik-lektionerna.

Hur som, nyss såg jag på julkalendern och jag tyckte faktiskt att det verkar som om det kommer bli en jättemysig julkalender iår. Ville mest säga det bara. Hehe.

Nu ska jag i vilket fall som helst iväg till farbror/tant tandläkaren för en sista gratis-tandvård för nu är jag en fattig student och då ska jag faktiskt ha råd med farbror tandläkaren.

PUSS OCH KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar