måndag, december 19

I wasn't asking for the world

Nej nu stampar jag ner min fot och säger nej. Detta funkar inte alls. Men det struntar jag lite i nu, för nu vill jag bara ha jullov. Jag vill liksom bara vara Jackie och ha bara jullov. Inget annat. Jag orkar inte mer än så. Jag vill bara vara. Bara leva. Bara bara bara vara. Det är precis det jag vill nu. Imorgon åker jag hem till göteborg och det ska bli så otroligt skönt. Inget stressplugg, bara Jackie. Och hennes göteborgarvänner och hennes göteborgarfamilj. I 3 veckor. 3 veckor av bara vara. Fast sen kommer jag ju sakna mina skåningar så in i bomben när jag är borta i göteborg ändå, det är oundvikligt.

Nu ska jag hur som helst lämna en bok på skolans bibliotek och så ska jag möta upp med Linnea. Puss och kram alla wi-b's

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar