måndag, december 26

Jul jul strålande jul

Är så fasligt trött och känner lite på mig att detta kommer vara en såndär natt som man sover tills man vaknar och då drabbas av en mer eller mindre chock pågrund av hur länge man sovit. Jag känner det lite på mig för jag är så fasligt fasligt super trött.

Anyway, sen vi hördes sist har det hunnit vara julafton och jag har spenderat mycket tid med släktingar. Har liksom träffat släkt varje dag från julafton till annandagen. Och så har jag hunnit med en juldags-utgång också. Och så har jag pussats å kramats med två av mina absolut bästa vänner som jag inte sett på 4 månader. GALET. Det sjuka var ju när jag kom till Julia innan vi skulle gå och vi bara, helt vanligt, säger hej och kramas som om det var vilken vanlig dag som helst. Så himla konstigt bara, att vi fick allting att kännas som om vi ju faktiskt sett varandra varje dag de senaste 4 månaderna. Så. Himla. Bäst.

Och well, tack alla mina vänner och släktingar för att ni är så jävla in i bomben bäst. Kan inte säga det tillräckligt med gånger. Och well, nu blev detta rätt långt ändå trots att jag igenom hela inlägget tänkte: fuck this, jag är trött. Åh vad trött jag är. Haha, jaujau as we say in skaune. Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar