måndag, december 5

tack hej fuck dig

vet inte om jag ska skratta eller gråta. eller jo det vet jag ju, jag ska gråta. och alldeles riktigt det gjorde jag också. jävla fuckin' väckarklocka. den ringde inte. trots att jag hade ställt klockan på 7.00 så att jag i lugn och ro kunde äta världens bästa frukost och läsa igenom lite papper. men nej. KLOCKAN FUCKIN' RINGDE INTE!! nu är jag arg. mest på väckarklockan. men lite på mig själv och lite på tentavakterna. AV ALLA DAGAR VALDE MIN VÄCKARKLOCKA ATT INTE FUNGERA IDAG eller AV ALLA DAGAR VALDE JAG ATT STÄNGA AV DEN I SÖMNEN IDAG.

hej du är 2 minuter försenad på du-kan-vara-sen-timmen, fuck dig. Ja, jag vet vad jag ska göra. Jag ska vara arg. Arg ska jag vara. och gråta ska jag det med. Hon såg ju att jag hade sprungit som ett as och hade nerrunnet smink och fett hår. Och en flämtandes Jackie var ganska svår att missa, men nej. Inga ursäkter på universitetet, där ska man vara perfekt. Jaja, nu ska jag försöka bli på bra humör igen igenom att äta fil, se på julkalendern och lyssna på julradio sen samtidigt som jag pluggar sen.


(och tomten, jag önskar mig en såndär storväckarklocka som ringer så skarpa signaler att man får ont i öronen och önskar att man dog lite, sån väckarklocka vill jag ha. tack på förhand).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar