torsdag, december 15

He was shot six time by a man at the run


Älskar min nya sovtröja. Ja, för idag när jag tecknade mitt avtal (heter det ens så i denna bemärkelsen?) med friskvården (för att jag måste betala från och med januari) så fick jag en present. Åh vad trevligt tänkte jag, undra vad det kan vara? och så var det en för stor "koll på leendet"-tröja i för stor storlek eftersom small var slut (ja vad skulle jag ha förväntat mig, tandläkaren vill ju knappast bjuda mig på coca cola). Så nu mina vänner, så har jag en ny fin sovtröja att bruka.

Och well, är det bara jag som alltid känner ett desperat behov av cola efter att jag varit hos tandläkaren? Ja, så klart väntar jag ju den där timmen man ska vänta innan man får äta eller dricka någonting men ändå. cola är grejen!

Älskar att det blev ett långt inlägg om tandläkare och så men vadfan. nu ska jag skriva ett nytt inlägg (för jag har läst att läsare vill ha korta inlägg).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar