måndag, maj 7

För när vi nån gång ler små korta stunder så handlar sången om oss

Åh. Haft en riktigt mysig helg fyllda med lugna kvällar och mys. Fredagen spenderades med min älskade godispåse som jag hade införskaffat för att ha mig ett riktigt fint fredagsmys med mig själv. Vilket visade sig vara precis vad jag behövde, jag somnade tidigt och vaknade upp riktigt nöjd med livet.
    Lördagen däremot gav lite mer fart och fläkt (inget negativt med det alls). Dagen spenderade jag till att ta fram min dammvippa (okej jag har ingen sådan men ändå) för att städa rent lite här hemma. Känns inte längre konstigt att säga här hemma längre, Helsingborg är liksom mitt hem nu. Även om Göteborg alltid kommer vara mitt hemma ändå. Hur som, lördagskvällen spenderades med Erika och Sofie, och vi sprang runt i staden och gjorde ett och annat fadderuppdrag tillsammans så att vi fick börjat samla in lite points inför nollornas ankomst efter sommaren. Yes, jag ska ta hand om de små liven när de kommer nästa år. Hur som, mycket finkväll som slutade med att det åts de första jordgubbarna med choklad hemma hos Erika (som vi förövrigt kom på bor preciiiis under mig, så nu kan jag skicka morse ner till henne genom att hoppa upp och ner lite extra emellanåt, höhö).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar