söndag, maj 27

Euphoria. An everlasting piece of art, a beating love within my heart

Satt mest och läste böcker hela dagen igår, mycket intressant. Nästan kiknar av intressebubblorna. Hur som helst, på kvällen sedan så kom Linnea hit och vi hade en riktig mysarkväll till eurovision. Och jag måste ju säga, jag har väl aldrig riktigt varit en melodifestivals-människa, men när Loreen tog hem vinsten för sverige igår så blev jag sådär löjligt glad över att vi vunnit och jag kunde liksom nästan inte sluta le. Melodifestival människa eller inte, detta är coolt. Sverige gick all euphoric, och jag var inget undantag. Så, nästa år vill jag lite åka till stockholm men we'll see about that. Jorden ska ju ändå hinna gå under innan dess också, jag vill inte att jorden ska gå under. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar