lördag, maj 26

I am supertramp, and you are super-apple

Min bästis Johanna sov över här hemma hos mig i Skåne inatt och igår var vi ute och åt lyxmiddag tillsammans på Le Cardinal (tack Johannas morfar), det var mycketmycket gott och efter vi ätit våra rätter var vi alldeles proppis, så vi gick ut på en promenad för att ta in sommardoften och bara ha det bra för att sedan, när vi kom in, kolla på en av mina absoluta favoritfilmer, into the wild. Lovar, det kan vara den finaste filmen som någonsin gjorts. Och ja, sedan kollade vi på ett x antal huset fullt-avsnitt hela natten också och innan vi visste ordet av det så hade klockan redan slagit 5.

Idag åkte dock min bästis hemåt till Göteborg utan mig, men så är det ju faktiskt inte långt kvar tills vi träffas igen. Så länge, ska jag hinna med att läsa ett x-antal böcker och mysa med mina helsingborgarvänner så mycket jag bara kan innan jag åker. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar