tisdag, maj 22

Jag är inte lika ung längre men precis lika dum

ÅH. Idag har det hänt mycket för studenterna i Helsingborg. Eller iallafall för mig och mina vänner här nere. Jag har nämligen hunnit med att ha min sista salstenta som sagt. Jag och Malin har pysslat ihop ett collage tillsammans. Jag har solat med min favoritmalin. Jag har misstagit min lägenhet för att vara en bastu. Jag har fått fira ett födelsedagsbarn med tårta och saft. Jag har lagat quornpaj med min helsingborgsbästis Linnea. och well kort och gott, det har vart full fart för mig och mina vänner här nere idag. Nu ska jag hur som helst titta på lite huset fullt innan jag somnar, är nämligen ledig ända fram till måndag nu (vilket kommer vara min sista dag här i helsingborg) så nu blir det till att köra slutspurten på pluggandet. 1 week to go.

och sist men inte minst, grattis finis-jennifer!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar