onsdag, maj 16

En tredje del av den jag var går hem för en är krossad, en är din

Ursäkta att det är mycket klagande just nu, men när jag är sjuk blir jag ungefär som en man. Alltså, om jag är lite förkyld så är jag dödssjuk. Okej, skämt å sido, jag är dödssjuk. Det är som om någon försöker staffa mig med sin förkylningsvrede och igår somnade jag med en toarulle bredvid mig och ett papper i min ena näsborre. Åh, vad intressant känner ni kanske nu men har jag ens någonsin sagt att denna berättelsen ska vara något intressant? Nej, just precis. För jag ska tala om för er, förkylning är inte intressant. Ifall någon missat det. Så den lilla skit som valde att skicka över lite baskelusker till mig vill jag bara säga: HÅLL DINA FÖRBASKADE BASKILUSKER FÖR DIG SJÄLV!

Hur som helst, nu ska jag läsa lite intressanta böcker (I wish ..) och se på filmer tills jag dör. Hoppas verkligen innerligt att jag är frisk till på fredag för då kommer familjen + mormor hit. Men, jag tänker att det är 2 (3?) dagar kvar tills dess så det är nog lugnt. Så länge, håll era friska händer i styr för en dag kanske det kommer en och annan sjuk hand som inte kan hålla sina baskelusker i styr och vips så är ni sängliggande och önskar att världen vore mer rättvis.

PUSS. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar