söndag, maj 27

so set the heaven of fire

okej. är inne i ett väldigt jobbigt mode idag. jag tycker liksom att allting är jobbigt, på riktigt. Jag låg på golvet och titta upp på brandlarmet i taket och till och med det var jobbigt. Jag vill liksom inte göra NÅGONTING här hemma. men ändå är det något jag vet att jag måste, vet liksom inte hur jag lyckats överösa mig med så mycket saker att göra innan jag åker, men det har jag. Menmen, 2 dagar kvar. i övermorgon klockan 11 åker jag. vart kan man undra? hem. till göteborg såklart. kommer dock nog sannerligen sakna helsingborg, så att inte åka hit på 3 månader är ett skämt. jag tänker minsann åka hit nån helg emellanåt när jag har tid. bara för att njuta av staden. även om lägenheterna står tomma hos dom flesta.

dock, nu ska jag fortsätta göra mina absolut sista måsten. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar