tisdag, maj 15

Ser du något bakom molnen?

Alltså jag måste bara säga, min lillasyster har blivit medveten. När hon ser H&Ms modeller på den nya kollektionen: "season of sun" så säger hon: "Alltså är det bara jag eller är H&Ms modeller extreeeemt bruna? nästan fult bruna. Dom har ju BARA valt ut människor som är bruna att visa upp deras bikinis".Okej. nu var kanske inte det dom exakta ordet som min 13åriga lillasyster använde sig av, but still, det var den meningen hon fick fram. Och jag håller med henne. Hur mycket jag än försöker att inte bry mig om det så gör jag det. Det är inte längre de där smala kropparna som irriterar mig (och uppenbarligen inte min syster heller) på bilderna, det är faktumet att alla ska vara så jääääkla bruna. Menar, tänk på oss blekfisar (mig typ) som är minst lika bleka efter en "solsäsong". Mer gott och blandat h&m, tack.

HM, season of sun

Och på tal om att min lillasyster har blivit medveten, jag är så himla stolt över henne. För mig har min lillasyster växt i mina ögon, och det gör lite ont att inte kunna vara hemma hos henne varje dag och se hur hon utvecklas HELA tiden. Min lillasyster har blivit stor, och jag älskar henne. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar